دسته بندی

نمایش 1–24 از 40 نتیجه

باربی با کیف مدل ZODIAC

850,000 تومان
اقلام همراه : کیف کودکباربی : تمام مفصلیرده سنی : 3 سال به بالا

باربی با کیف مدل ZODIAC

850,000 تومان
اقلام همراه : کیف کودکباربی : تمام مفصلیرده سنی : 3 سال به بالا

باربی با لباس

600,000 تومان
اقلام همراه : 35 دست لباس عروسکباطری دارد : خیرمفاصل : کاملا متحرک

عروسک بی بی مدل مو بلند

750,000 تومان
قابلیت تعویض لباس : داردقابلیت تعویض پوشاک : داردقابلیت شیر خوردن : دارد

عروسک بی بی بورن مدل 2000

300,000 تومان
موزیک : داردقابلیت شیر خوردن : داردقابلیت تعویض پوشاک : دارد

عروسک بی بی مدل LOVELY BABY

490,000 تومان
موزیک : داردقابلیت شستشو : داردقابلیت شیرخوردن : دارد

باربی با وسایل آرایشی

430,000 تومان
وسایل همراه : وسایل آرایشی و کیفکاملا مفصلی : استجنس : پلاستیک درجه یک

باربی با خرس

430,000 تومان
وسایل همراه : خرس و سشوارکاملا مفصلی : استجنس : پلاستیک درجه یک

باربی با بادبادک

430,000 تومان
وسایل همراه : کیف و بادبادککاملا مفصلی : استجنس : پلاستیک درجه یک

یخچال اسباب بازی مدل ساید بای ساید

150,000 تومان
اقلام همراه : داردرده سنی : 3 سال به بالاجنس : پلاستیک درجه یک

آرایشی سایه کودک مدل کتابی

240,000 تومان
پلت آرایشی کودک با رنگهای ضد حساسیت و مخصوص کودک می باشد که بسیار برای کودکان و دختر بچه ها

عروسک ماشا و میشا

180,000 تومان
موزیک : نداردباطری : نداردجنس : پلاستیک درجه یک

ربات کنترلی دایناسور

1,980,000 تومان
باطری : شارژی داردکنترل : داردرده سنی : 2 سال به بالا

ربات کنترلی سگ

2,950,000 تومان
باطری : شارژی داردرده سنی : دو سال به بالاکنترل : دارد

ماهیگیری مدل سرسره پنگوئن

850,000 تومان
رده سنی : بالای دو سالچوب ماهیگیری : دو عددپنگوئن همراه : سه عدد 

ربات کنترلی ببر تیرکس

3,200,000 تومان
رده سنی : 3 سال به بالانوع باطری : شارژیبخار مصنوعی : دارد

ست سگ نگهبان 4 عددی

330,000 تومان
رده سنی : 3 سال به بالاباطری : نداردنوع ماشین : قدرتی

یکی از مهم ترین مباحث در دنیای بازاریابی و فروش، قیمت گذاری خدمات و کالا می باشد.نحوه قیمت گذاری محصولات تاثیر مستقیمی بر میزان موفقیت یک کسب و کار دارد.همچنین نشان دهنده بازار هدفی است که صاحب کار به دنبال آن می باشد.

فرض کنید قصد داری دو محصول مشابه را با هم مقایسه کنید.مطمئنا اولین عاملی که روی تصمیم شما تاثیر می گذارد، قیمت هر دو محصول می باشد.جالب است که در بین بیشتر مردم قیمت بالاتر، جذابیت بیشتری دارد و مردم به دنبال کالا با قیمت بالاتر هستند.

هر نگاهی که قرار است به محصول داشته باشید در اول کار با قیمت شروع می شود.اگر کوچک ترین اشتباهی در قیمت گذاری محصولات رخ دهد باعث می شود که مشتریان از محصول یا خدمت شما خرید نکنند و این به مرور زمان برای شما نتیجه عکس خواهد داشت.

سوال اصلی اینجاست که دسته بندی براساس قیمت چگونه باید صورت گیرد تا مشتریان بتوانند به راحتی از محصولات با قیمت های مختلف دیدن نمایند.

قبل از تعیین قیمت نهایی و مشاهده محصول باید چند سوال از خود بپرسید؟

به دنبال کالای خاصی می گردید که دارای ویژگی ها و مزایای خاصی می باشد؟

آیا امکان دارد که بتوانید همین محصول را با قیمت پایین تر در مغازه یا فروشگاه آنلاین دیگری خریداری نمایید؟

امکانات محصول با با قیمت انتخابی شما همخوانی دارد؟

چه زمانی می توانید از بازار مورد نظر خود تخفیف دریافت کنید؟

دسته بندی براساس قیمت باعث می شود که خریدار بتواند به آسانی و با توجه به بودجه خود اقدام به جستجو بین اجناس فروشگاه کند و همین سادگی باعث افزایش حس اعتماد مشتری می شود.

دقت داشته باشید که دسته بندی براساس قیمت شامل تمامی موارد محصولات می شود و نمی توان یک نوع خاص از محصول را به دلیل ویژگی های آن از دسته بندی جدا نمود.