shiveh-bazgrdan-kala2

آرامش خاطر مشتریان و احساس رضایت از خرید از مهم ترین اولویت های فروشگاه رنگین تویز است. بخاطر اینکه در فروشگاه اینترنتی امکان مشاهده فیزیکی محصول میسر نیست لذا در همین راستا رنگین تویز تمام سعی خود را می کند تا اطلاعات دقیق و عکس های با کیفیت از محصولات خود در سایت خود قرار دهد تا شما مشتریان عزیز بتوانید با آگاهی کامل تری اقدام به خرید داشته باشید.

همچنین فروشگاه رنگین تویز بدلیل داشتن گارانتی سلامت کالا این فرصت را به مشتریان عزیز خود می دهد تا در صورت معیوب بودن کالا ، 72 ساعت ( 3 روز) پس از تحویل خرید خود با شرایطی که معین شده است نسبت به بازگشت محصول خود اقدام کنند.

  • پیش از ارسال کالا ، حتما با واحد پشتیبانی رنگین تویز هماهنگی لازم را انجام داده و به هیچ عنوان هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به رنگین تویز ارسال نکنید.
  • حین تماس با پشتیبانی رنگین تویز حتما کد و اطلاعات خرید خود را اعلام فرمایید.
  • جهت تماس با واحد پشتیبانی می توانید با شماره تماس 09906502320 (شنبه تا پنجشنبه صبح ها ساعت 10 تا 14 و بعدازظهرها ساعت 17 تا 22 ) تماس حاصل نمایید.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی محصولات خریداری شده و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان بازگشت کالا را از بین خواهد برد.
  • ارائه جعبه اصلی خود محصولات خریداری شده ، وجود کلیه متعلقات ، جدا نشدن تگ و برچسب از کالا و خارج نشدن محصول از حالت اولیه و پلمپ ، شرایط لازم برای بازگشت و یا تعویض کالا است.
  • اگر کالای خریده شده ایراد یا اشکال فنی داشته باشد باید حداکثر تا 72 ساعت بعد از دریافت کالا توسط مشتری به واحد پیگیری اطلاع داده شود تا بعد از بررسیو تایید کارشناس رنگین تویز در صورت مشکل اصالت یا ایراد فنی ، کالای خریداری شده در صورت موجود بودن تعویض ، و یا در صورتیکه کالای مورد نظر مشتری در فروشگاه موجود نباشد، به انتخاب خود مشتری کالا با کالای مشابه دیگر تعویض و یا در صورت دلخواه وجه پرداختی برگشت داده شود و هزینه ی بازگشت و ارسال کالا به عهده رنگین تویز  خواهد بود.
  • بعد از پذیرش کالا کارشناس فنی رنگین تویز حداکثر طی 48 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری محترم اعلام خواهند کرد.
  • درصورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز می گردد.
  • چنانچه کالای خریداری شده آسیب دیده ، شکسته یا همراه ایراد فیزیکی و ظاهری باشد. به صورتی که در هنگا دریافت کالا از مامور پستی قابل تشخیص باشد ، از تحویل گرفتن و باز کردن بسته بندی مرسوله خودداری فرمائید و صورتجلسه دریافت کالا را تایید نفرمایید تا مرسوله جهت بررسی به رنگین تویز بازگردانده شود.
 

مشتریان عزیز می توانند تا 48 ساعت (2 روز) پس از تحویل در صورت تجدید نظر، کالای خود را در شرایطی که هیچگونه دخل و تصرف اعم از بازکردن پلمپ، برچسبها ، وکیوم در کالا ایجاد نشده باشد برای تعویض به رنگین تویز ارسال کنند و پس از بررسی سلامت کالای ارسال شده ، محصول مورد نظرشان ارسال شود. (هزینه برگشت و ارسال مجدد کالا به عهده ی مشتری محترم خواهد بود)

 

تمامی مشتریان رنگین تویز می توانند تا 48 ساعت پس از تحویل کالا در صورت عدم رضایت و یا تصمیم به انصراف از خرید ، کالای خود را پس دهند. در شرایطی که هیچگونه دخل و تصرف اعم از بازکردن پلمپ ، برچسبها ، وکیوم در کالا ایجاد نشده باشد. ( هزینه بازگشت و ارسال مجدد کالا پس از چک شدن و تایید سلامت کالا و اعلام آن به عهده مشتری محترم خواهد بود )