سوالات متداول
ثبت نام و ورود
1- چگونه در سایت ثبت نام کنم؟
شما میتوانید با کلیک بر روی حساب کاربری، شماره همراه خود و کلمه عبور را وارد کنید و مراحل ثبت نام را ادامه دهید.
2- چگونه اطلاعات شخصی از جمله آدرس را تغییر دهم؟
با وارد شدن به حساب کاربری این امکان وجود دارد که اطلاعات شخصی خود را را تغییر دهید.
3- رمز عبور خود را فراموش کردهام. چگونه وارد حساب کاربری خود شوم؟
میتوانید با وارد کردن شماره همراه خود و کلیک بر روی گزینه “دریافت کد یکبار مصرف از طریق پیامک” وارد حساب کاربری خود شوید.
4- آدرس پرداخت با آدرس حمل و نقل چه فرقی دارد؟
شما میتوانید چند آدرس حمل و نقل برای دریافت سفارش خود داشته باشید. درصورتی که آدرس پرداخت و آدرس حمل و نقل شما یکی است نیازی به درج دوباره آدرس حمل و نقل نیست.
ثبت سفارش
5- چگونه سفارش خود را ثبت کنم؟
پس از انتخاب کالاهای مورد نظرتان و اضافه کردن به سبد کالایی می توانید وارد حساب کاربری شده و یا ثبت نام کنید و ادامهی مراحل خرید را انجام دهید. همچنین میتوانید پس از ثبتنام و یا وارد شدن به حساب کاربری، کالاهای مورد نظر خود را به سبد کالایی اضافه کنید و مراحل پرداخت را پیش ببرید و سفارش خود را ثبت نهایی کنید.
6- آیا برای خرید از رنگین تویز باید در سایت عضو باشم؟
بله، برای خرید از رنگین تویز باید از طریق شماره همراه ثبت نام کنید.
7- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. پردازش سفارشهایی که در ساعتهای غیرکاری ثبت میشوند، در اولین ساعتهای کاری روز بعد انجام خواهد شد.
8 - آیا درخواست سفارش خود را تلفنی میتوانم اعلام کنم؟
در موارد خاص، افراد میتوانند با واحد ارتباط با مشتریان تماس گرفته و همکاران ما برای ایشان سفارش را در سیستم ثبت نمایند. به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مطلوب است که مشتریان محترم سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند.
9- آیا امکان لغو یا تغییر سفارش وجود دارد؟
بله، قبل از واریز وجه میتوانید سفارش خود را لغو یا تغییر دهید. در صورتی که بعد از ثبت سفارش و واریز وجه قصد لغو سفارش داشتید با واحد ارتباط با مشتریان تماس حاصل فرمایید.
10- آیا بعد از ثبت سفارش و صدور فاکتور میتوانم سفارش خود را تغییر دهم؟
خیر، بعد از صادر شدن فاکتور امکان تغییرات وجود ندارد.
11- آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
شما همواره میتوانید از فروشگاههای رنگین تویز به صورت حضوری بازدید و خرید نمایید. آدرس و شمارههای تماس را از طریق لینک فروشگاه رنگین تویز میتوانید مشاهده بفرمایید.
12- چقدر طول میکشد کالا پس از ثبت سفارش برای من ارسال شود؟
مدت زمان ارسال با توجه به مقصد متغیر است. توضیحات کامل در قسمت “شرایط ارسال کالا” آمده است و میتوانید مطالعه بفرمایید.
13- سفارشات خود را چگونه دریافت میکنم؟
شیوههای ارسال را در قسمت “شرایط ارسال کالا” میتوانید مشاهده بفرمایید.
14- آیا کالاهایی که در سایت رنگین تویز به فروش می رسند اصل هستند؟
بله، تمامی کالاهای ارائه شده در فروشگاه رنگین تویز از برندهای شناخته شده ایرانی و خارجی هستند و اصل میباشند.
15- آیا کالاهای ناموجود را می توانم سفارش بدهم؟
خیر، صرفا کالاهایی که امکان اضافه کردن به سبد کالایی دارند قابل خریداری هستند.
16- سفارشات حجیم و سنگین چگونه ارسال میشود؟
رنگین تویز با قراردادی که با شرکتهای حمل و نقل معتبر دارد، هر گونه سفارش با هر حجمی را به مشتریان خود میرساند و مشکلی از این بابت نیست.
نحوه پرداخت
17- روشهای پرداخت هزینه به چه صورت است؟
پرداخت آنلاین: امکان پرداخت از طریق درگاه پرداخت امن شاپرک وجود دارد.پرداخت کارت به کارت: در صورت تمایل میتوانید از خدمات کارت به کارت استفاده نمایید در این صورت زمان و تاریخ کارت به کارت به همراه شماره پیگیری میبایست به واحد مشتریان اعلام گردد. (شماره کارت بانک ملت 6104337988704613 به نام مهدیه علی زندی )
18- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت امن است؟
امنیت اولویت اول رنگین تویز می باشد. تمام شرایط لازم برای تراکنش امن شما مشتری عزیز فراهم شده است. تمامی پرداختهای آنلاین فروشگاه رنگین تویز منطبق بر نیازمندیهای اعلام شده از طرف شبکه یکپارچه بانکی کشور و مورد تایید مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت است.
19- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای هیچ نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
ارسال سفارش
20- هزینه ارسال محصول چگونه محاسبه میشود؟
برای دریافت اطلاع از نحوه محاسبه هزینه ارسال، به صفحه شیوه ارسال سفارش رجوع کنید.
21- آیا میتوانم کالای خود را هنگام تحویل باز و رویت نمایم؟
بله مشتریان موظف هستند کالای خود را هم از نظر مطابقت با سفارش و هم از نظر سالم و صحیح بودن مورد بررسی قرار داده و بعد از آن تحویل بگیرند. این شرایط از طریق پیک، پست و همچنین از طریق باربری یکسان است.
22- تمایل دارم از رنگین تویز خرید کنم اما هنوز به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن شوم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
علاوه بر سابقه چند ساله رنگین تویز و داشتن چندین شعبه در مراکز خرید معتبر تهران، وبسایت رنگین تویز با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی، کسب و کاری رسمی و معتبر است. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب وکار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وبسایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
کد تخفیف
23- چطور میتوان کد تخفیف دریافت کرد؟
رنگین تویز در مناسبتها و جشنوارههای مختلف، تعدادی کد تخفیف از طریق پیامک، خبرنامه ایمیلی و شبکههای اجتماعی به مشتریان خود ارائه میدهد.
24- شرایط استفاده از کد تخفیف چیست؟
شرایط کد تخفیف ممکن است برای هر کد متفاوت باشد که همواره در زمان ارائه کد تخفیف اعلام میگردد. این شرایط شامل موارد زیر میگردد: حداقل مبلغ خرید، خریدهای اول، کالاهای خاص و مواردی دیگر.
تعویض یا بازگشت محصول
25- چگونه کالای خود را مرجوع کنم؟
شما میتوانید فرم استرداد کالا را در پروفایل خود کامل کنید. واحد پشتیبانی در اسرع وقت تماس گرفته و موضوع را پیگیری میکند. هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شد پس از کارشناسی و تائید واحد خدمات مشتریان و یا خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم جهت استرداد وجه پرداخت شده بابت کالا انجام میگیرد و ظرف مدت حداکثر ۴۸ ساعت کاری از زمان برگشت کالا، این مبلغ به حساب شما بازگردانده خواهد شد.
به هر طریقی که اثبات شود اشتباه و یا ایراد از جانب رنگین تویز بوده است هزینه حمل کالا به عهده ما بوده و به شما بازپرداخت خواهد شد. مبنای بازگرداندن هزینههای بازگشتی برچسب الصاقی پست روی جعبه میباشد. همچنین در اهواز رسید پیک، مبنای هزینهی حمل است. در غیر این صورت، اگر مشتری صرفا از خرید خود منصرف شد و کالاهای مورد سفارش نقصی نداشت، هزینه عودت کالا به عهدهی مشتری خواهد بود.
26- در چه صورتی می توانم کالای خریداری شده را بازگردانم؟
در صورتی که کالای خریداری شده از سایت با آنچه از ما خریداری کرده اید مغایرت داشته باشد مانند رنگ، سایز و یا شکل ظاهری.
در صورتی که کالای ارسال شده دارای ایراد یا شکستگی شده باشد. خریدار موظف است کالا را هنگام تحویل از پیک و یا پست باز کرده و هم از نظر ظاهری و هم از نظر سالم و صحیح بودن آن اطمینان حاصل کند و بعد کالا را تحویل بگیرد.
در صورتی که به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید. در این صورت هزینه حمل کالا بر عهده مشتری است و تمامی متعلقات سفارش شامل جعبه و ساک خرید باید برگردانده شود.
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا ارسال شود.
27- مهلت مرجوع کالا چقدر است؟
عودت و یا تعویض کالا فقط تا ۷۲ ساعت امکان پذیر می باشد.