ایمن کردن اتاق بازی کودک

ایده هایی برای ایمن کردن اتاق بازی کودک

 

ایمن کردن اتاق بازی کودک از جمله مواردی است که اهمیت فراوانی برای والدین دارد و باید کاملا جدی گرفته شود، هر گونه فضای ناایمن برای کودک خطر آسیب دیدگی یا حتی مرگ در اثر حادثه را افزایش می دهد پس با دقت ایده های زیر را بخوانید تا بتوانید از وقوع هر گونه حادثه ی خطرناک و غیر مترقبه پیشگیری کنید، با تحریریه رنگین تویز همراه باشید.

چه ضوابطی باید در اتاق کودک رعایت شود؟

اتاق کودک، اتاقی است که بیشتر اوقات کودک شما در طی روز و شب در آن سپری می شود، بیشتر والدین برای اینکه با ریخت و پاش اسباب بازی های کودک در خانه مواجه نباشند، اتاق کودک و اسباب بازی های او را در خانه جدا در نظر می گیرند، با پیاده کردن چند ایده و توجه به ایمنی اتاق می توان از سلامت کودک در داخل اتاق اطمینان حاصل کرد این موارد به شرح زیر هستند:

1-از سبد اسباب بازی استفاده کنید.

استفاده از سبد اسباب بازی باعث می شود که کار شما جهت جمع آوری روزانه اسباب بازی ها ساده تر باشد و با جمع کردن آن ها از دست و پای کودک، خطر گیر کردن پای کودک و افتادن بر روی زمین را از بین ببرید.

2-اسباب بازی ها را داخل کمدهای شل و بی حفاظ نگذارید.

کمدهای شل و بی حفاظ یکی از خطرناک ترین وسایل داخل اتاق کودک هستند اگر اسباب بازی ها را در آن بگذارید ممکن است کودک از آن ها بالا برود یا کمد روی او سقوط کند، در نتیجه تا جای ممکن از کمدها برای اسباب بازی استفاده نکنید و محل قرار گرفتن آن را کاملا سفت کنید.

3-زمین بازی کودک را می توانید با کفپوش مناسب بپوشانید.

کفپوش نرم و مناسبی را برای اتاق کودک انتخاب کنید، با انتخاب کفپوش علاوه بر اینکه کودک هنگام افتادن بر روی زمین صدمه نمی بیند بلکه کفپوش مناسب از سر خوردن او بر روی زمین هم جلوگیری می کند.

4-اسباب بازی ها را به صورت مداوم جمع کنید.

بدیهی است هر چه محیط اتاق بازی کودک منظم تر باشد و از ریخت و پاش در آن جلوگیری شده باشد، حوادث کمتری رخ می دهد، می توانید با استفاده از قفسه های ایمن ،اتاق تمیز و مرتبی برای کودک خود داشته باشید.

کدام اسباب بازی ها ایمنی بیشتری دارند؟

اما یکی دیگر از موارد ایمن کردن اتاق کودک شماريال استفاده از اسباب بازی های ایمن است، پس از خواندن برچسب اسباب بازی حتما یک بار آن را همراه کودک خود امتحان کنید و خطرات استفاده از آن را تصور کنید،اسباب بازی های سنگین خطر آفرین هستند، پس هیچگاه از آن ها استفاده نکنید، بهتر است اگر کودک استفاده ایمن و رضایت بخشی داشت، اسباب بازی را تهیه کنید.

ایمن کردن اتاق بازی کودک

اسباب بازی ایمن را از کجا بخریم؟

لازمه ی خرید یک اسباب بازی ایمن آن است که شما این اسباب بازی ها را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید، رنگین تویز یکی از مراجع خرید اسباب بازی های ایمن و معتبر است که می توانید جهت خرید همین لحظه اقدام کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من
خانه
0 موارد محصول