خرید اسباب بازی دخترانه

راهنمای خرید اسباب بازی دخترانه

راهنمای خرید اسباب بازی دخترانه، به دغدغه های شما می پردازد که در خرید اسباب بازی دخترانه مردد هستید و نمی دانید کدام اسباب بازی مناسب دختر شماست؟ تحریریه رنگین تویز با پرداختن به این نکات شما را از این مشکل نجات می دهد، فقط کافی است مقاله را تا انتها بخوانید.

اسباب بازی های دخترانه چه ویژگی هایی دارند؟

اگر خواننده ی این مقاله هستید، مسلما این سوال برای شما بوجود آمده که اسباب بازی های دخترانه چه ویژگی هایی دارند؟ویژگی های اسباب بازی های دخترانه به شرح زیر هستند:

دختران مخصوصا در رده سنی 3 تا 6 سالگی علاقمند به تعامل با دیگران و پیدا کردن دوستان هستند، پس بازی هایی که تعامل را در آن ها افزایش دهد بسیار مورد علاقه ی آن هاست، مثل بازی هایی که  در آن ها نقش های معینی وجود دارد.

دختران در سنین پایین تر علاقمند به تقلید از بزرگ تر ها هستند، بنابراین اسباب بازی هایی مثل ست وسایل کوچک آشپزخانه برای آن ها کاملا جذاب است.

بازی های فکری نیز جز بازی های جذاب برای دختران هست به شرط اینکه هنگام انتخاب این بازی ها به رده بندی سنی و علایق کودکان توجه جدی داشته باشید.

یکی دیگر از اسباب بازی های بسیار مورد علاقه ی دختران خانه های عروسکی است، این اسباب بازی ها علاوه بر جذابیت ظاهری به تقویت خلاقیت کودک هم کمک می کنند.

اسباب بازی های دارای موسیقی جذاب و آرامش بخش نیز بسیار مورد علاقه ی دختران هستند، با هدیه دادن این اسباب بازی های دارای موسیقی می توانید کودک خود را شاد کنید.

دختران از چه اسباب بازی هایی خوششان می آید؟

در واقع نمی شود دسته بندی دقیقی در مورد اسباب بازی های مورد علاقه ی دختران به کار برد، هر کودکی بیشتر بر اساس سلایق خودش تصمیم می گیرد، بیشتر افراد با شنیدن اسم اسباب بازی های دخترانه به یاد عروسک و خانه عروسکی می افتند، ولی همیشه اینطور نیست حتی بعضی از اسباب بازی ها هستند که بین دختر و پسر کاملا مشترک هستند و هر دو از بازی کردن با آن ها لذت می برند، مهم این است که با دید کاملا باز به فروشگاه اسباب بازی وارد شوید و مطابق با سلیقه ی کودک اسباب بازی مورد نظر او را انتخاب کنید.

انواع اسباب بازی های دخترانه

اما آشنایی با برخی اسباب بازی های دخترانه به شما کمک می کند که اسباب بازی مناسب را بهتر انتخاب کنید و کودک خود را با این انتخاب غافلگیر کنید:

عروسک های دخترانه

دنیای اسباب بازی ها روز به روز در حال تحول است، در گذشته اسباب بازی ها فقط بوسیله ی چند تکه پارچه و چوب ایجاد می شدند، اما امروزه شرکت های بزرگ دنیا در حال عرضه ی انواع اسباب بازی های عجیب و متفاوت هستند، عروسک ها نیز همیشه جز اسباب بازی های مورد علاقه ی دختران بوده اند، توجه داشته باشید هنگام انتخاب عروسک به سن و سال کودک توجه جدی داشته باشید.

خرید اسباب بازی دخترانه

اسباب بازی های مربوط به خیاطی، آشپزی و…

همانطور که گفتیم دختران تمایل زیادی به تقلید کردن از دیگران، مخصوصا پدر و مادر دارند، با خرید اسباب بازی هایی که مشابه ابزار خانه هستند، می توانید شرایط امنی برای بازی کردن در اتاق خانه برای آن ها فراهم کنید تا کودکان شما برای بازی کردن وارد محیط های پر خطری مثل آشپزخانه یا اتاق کار نشوند.

اسباب بازی های دارای موزیک

تقریبا هیچ کودک دختری نیست که اسباب بازی موزیکال را دوست نداشته باشد، این اسباب بازی ها با تقویت درک موسیقیایی کودکان و تمرین شعر خواندن، فواید زیادی برای کودکان دارند.

اسباب بازی های مربوط به ساختن

اسباب بازی های ساختنی مثل لگو، کودکان را ،چه پسر یا دختر به سمت خود جذب می کند، بنابراین با خرید لگو و سایر اسباب بازی های ساختنی به تقویت قدرت خلاقیت و تفکر کودک خود کمک کنید و سرگرمی مناسبی را برای او ایجاد کنید.

رنگین تویز مرجع خرید اسباب بازی های دخترانه

حال که با معیارهای انتخاب یک اسباب بازی مناسب آشنا شدید، می توانید جهت آشنایی با اینگونه اسباب بازی ها و انتخاب دقیق یک اسباب بازی دخترانه سری به دسته بندی رنگین تویز بزنید تا با انواع اسباب بازی های جدید دخترانه آشنا شوید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من
خانه
0 موارد محصول