- چگونه می توانم هزینه سفارش خود را پرداخت کنم؟
کاربران رنگین تویز میتوانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. سفارش کاربر زمانی قطعی میشود که پیام پرداخت موفق برای ایشان نمایش داده شود. پس از موفقیت عملیات پرداخت، پیامکی به منظور اطلاع رسانی برای کاربر ارسال میشود و نیازی به اطلاع دادن پرداخت سفارش نیست. پس از این مرحله پردازش سفارش شما به صورت خودکار آغاز خواهد شد.
- برای پرداخت اینترنتی به چه چیزهایی نیاز دارم؟
شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
رمز دوم کارت (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.)
برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، میتوانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
CVV2 یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج می شود و به عنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی کاربرد دارد
تاریخ انقضاء (تاریخ انقضا کارت بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.)
- آیا رنگین تویز امکان پرداخت مبلغ سفارش را در محل فراهم کرده است؟
در حال حاضر پرداخت هزینه سفارش تنها به روش آنلاین امکان پذیر است.
- در صورت ناموفق شدن تراکنش و کسر شدن مبلغ از حسابم، چگونه می توانم پیگیری کنم؟
با توجه به این که مبلغ کسرشده در تراکنشهای ناموفق وارد حساب رنگین تویز نمی شود و نزد بانک حفظ می شود، به دلیل مغایرت بین بانکی بازگرداندن آن به حساب شما نیز بر عهده بانک است. انجام گرفتن این فرآیند در سیستم بانکی کشور معمولا بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت زمان نیاز دارد. در صورتی که بعد از ۷۲ ساعت کاری مبلغ برگردانده نشد وبعد از این مدت از طرف بانک اعلام شد که مبلغ به حساب رنگین تویز واریز شده است، با پشتیبانی رنگین تویز ارتباط برقرار کنید.
خبرنامه و دریافت به روز رسانی
در خبرنامه ما ثبت نام کنید تا از ما مطلع شوید