- تا چه زمانی می توانم کالاهای خریداری شده را مرجوع کنم؟
شما می توانید حداکثر تا 7 روز پس از ثبت سفارش، با در نظر گرفتن شرایط، برای مرجوع کردن کالا خریداری شده اقدام کنید.
- آیا برای مرجوع کردن کالا باید هزینه ای پرداخت کنم؟
در صورتی که کالای خریداری شده با اطلاعات کالا در سایت مغایرت داشته باشد یا آنکه کالا دچار نقص باشد، می توانید با مراجعه به اولین دفتر پستی، به صورت رایگان، کالا را به صندوق پستی ما ارسال فرمایید.
- در چه شرایطی نمی توانم کالای خریداری شده را مرجوع کنم؟
از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمی شود.
- در صورت تایید مرجوعی، وجه سفارش چگونه به من بازگردانده می شود؟
مشتری می بایست شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل میباشد را به شماره پشتیبانی و یا ایمیل سایت ارسال نماید و با پشتیبانی هماهنگ کند برای واریز وجه (در خصوص افراد زیر 18 سال فاقد کارت بانکی، شماره کارت یکی از والدین ایشان)